GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zaterdag 24 november 2012

Lieve Birdy Blues kerstjurkjes


Zo eind november begin december is het op GoodGirlsCompany voornamelijk kerstjurkjes en feestkleding wat de klok slaat. Elke meisjesmoeder is er naar op zoek: een jurk voor kerst. Of het nu een feestjurk voor je kleine meisje of een leuk kerstjurkje voor je baby is, we hebben massaal feestkleding nodig. Ikzelf ben daar geen uitzondering op. Daarom houd ik mijn oren en ogen open en als ik wat moois zie, deel ik het. Zo vond ik deze fantastisch lieve feestjurkjes bij Birdy Blues.

Een zachtroze tule feestjurk voor je kleine prinsesje. Verkrijgbaar vanaf maat 3 jaar tot en met maat 7 jaar. De droom van ieder meisje. Met een verwachtte levertijd van 9 dagen heb je deze mooie kerstjurk van Birdy Blues nog voor de kerstdagen in huis.

Houd je niet van roze? Niet getreurd er is ook een mintgroene jurk voor kerst. Even feeƫriek en net mooi. Afgewerkt met een kanten tule witte onderrok is dit kerstjurkje een pareltje als het om kerstkleding gaat. De mooie verfijnde details met tule en kanten zijn een traktatie voor het oog. Wij zeggen laat de feestmaand beginnen, de eerste jurkjes voor kerst zijn binnen!
         

Volg GoodGirlsCompany op Twitter: @goodgirlsco of word lid van onze Facebook http://www.facebook.com/pages/GoodGirlsCompany/161465053888718

Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Lieve Birdy Blues kerstjurkjes

This page has moved to a new address.

Lieve Birdy Blues kerstjurkjes