GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

vrijdag 5 november 2010

Tiffany Rose is perfect wanneer je zwanger bent

Tijdens de zwangerschap van Princess plande mijn man een galafeest van zijn werk. Aan alles was gedacht: geweldig diner, super hotel en zelfs budget om galakleding te kopen. Alleen ik was zwanger. Hoewel iedereen mijn buik beschaafd vond, zag ik het niet gebeuren dat ik met buik en al in een galajurk zou passen. Stress!

Ik heb hemel en aarde bewogen om ervoor te zorgen dat ik niet in een tricotjurk met buikband naar het feest hoefde. Zocht internet af op zoek naar positiemode en vond uiteindelijk een geschikte winkel in mijn buurt die ook avondkleding verkocht. Mijn jurk was perfect en oogstte veel lof, maar toch voelde ik een steek van jaloezie toen ik deze geweldig feestelijke positiejurken van Tiffany Rose zag.

Tiffany Rose’s positiefeestkleding  accentueert  je buik en rondingen prachtig

Tiffany Rose komt uit Engeland en is daar helemaal hot. Beroemdheden zoals spicegirl Emma Bunton en zangvogeltje Charlotte Church werden er tijdens hun zwangerschap al in gezien. Tiffany Rose laat je als zwanger vrouw gewoon vrouw zijn. En zeg nu zelf ze hebben een fantastisch oog voor het ontwerpen van jurken die je buik en rondingen prachtig accentueren. En bovenal het doet niet positiemode-achtig aan. Ideaal voor je grote dag of als je tijdens deze bijzondere fase in je leven op een bruiloftsfeest-of galafeest uitgenodigd ben.

Tiffany Rose is in Nederland verkrijgbaar via:
Belly Fashion sowieso hebben ze veel trouw- en feestkleding voor zwangeren.
Ook Neuf mois belle heeft veel zwangerschapsfeestkleding

Klik hier voor ons nieuwe blog over Tiffany Rose


Labels: , ,

1 reacties:

  • Op 14 november 2010 om 21:31 , Blogger Dreamdresses zei...

    Las je blog over zwangerschapsgalajurken, wilde even aan de lezers laten weten als dat mag natuurlijk dat wij ook prachtige galajurken verkopen en met een kleine aanpassing geweldig staan! En ze zijn niet duurder dan 150,- :-) dreamdresses.nl

     

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Tiffany Rose is perfect wanneer je zwanger bent

This page has moved to a new address.

Tiffany Rose is perfect wanneer je zwanger bent