GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

maandag 1 november 2010

Belle Ame pettiskirts een droom van tule

Ik ben er een groot fan van. Waarvan? Van pettiskirts natuurlijk! Telkens als een van mijn dochters zich in zo’n wolk tule door onze saaie grijze binnenstad begeeft, laat ze een regenboog van kleuren achter, draaien hoofden zich om en is de wereld even een paar seconde kleurrijk.

De eerste keer dat ik het aandurfde om me zo in de binnenstad te vertonen, gaf dat gemengde reacties. Tieners sisten afkeurend “Als ik later kinderen heb, zou ik ze dus nooit zo aankleden”, en ik grinnikte binnensmonds. Dat zullen we tegen die tijd wel zien. Tot die tijd, presenteer ik hier weer wat nieuwe aanwinsten van Belle Ame.

Je bestelt Belle Ame bij:
Le petit Tom
Petti.nl

Voor andere pettiskirt kijk bij:
Kids with style
Kindergoed achterberg
American Dreamgirl


Labels: ,

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Belle Ame pettiskirts een droom van tule

This page has moved to a new address.

Belle Ame pettiskirts een droom van tule