GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

zondag 15 november 2009

Rock Your Baby

Mijn jongste dochter Bailey is al weer 11 maanden. En toch, als ik eerlijk moet zijn, ben ik nog steeds aan het uitvinden welke kleding er bij haar past. Ze is een heel ander exemplaar da haar zus. Die kan ik echt alles aantrekken maar geeft de voorkeur aan typische meisjeskleding voorzien van ruches, randjes, strikjes en bandjes. Alles wat haar prachtig stond, staat Bailey gewoon vaak niet. Mijn zolder staat vol opbergdozen met te kleine kleding van Grace maar uiteindelijk koop ik voor Bailey gewoon weer nieuwe kleding want zij moet het hebben van stoere kleding.

Stoer met een vrouwelijke twist
Ik houd best van stoer maar zie mijn dochter liever niet in jongenskleding. Ze is een meisje en daar mag ze trots op zijn. Als ik voor stoer ga, kies ik voor stoer met een vrouwelijke twist.

Eén van die leuke merken is het Australische Rock Your Baby, Dit merk werd in 2002 opgericht door twee zussen. Na de geboorte van een zoon, ontdekten ze dat de huidige babykleding geen representatieve afspiegeling was van wat zij als jonge, stedelijke, rock and roll liefhebbende moeders leuk vonden. Daarom besloten ze hun eigen merk op te richten.

Kleding die past binnen de pop-cultuur
Geen kleding met prinsessen of beertjes maar kleding die past binnen de huidige pop cultuur. Kleding voorzien van eigenwijze teksten en grappige plaatjes. Laten we eerlijk zijn het ouderschap is niet alleen maar rozengeur en maneschijn. Rock Your baby hoopt dat zij met humor en ironie de ervaring van het ouderschap in het juiste perspectief kunnen plaatsen, opleuken en de boel een beetje wakker schudden.

Het assortiment bestaat uit hoodies, t-shirtjes, bloomers, jurkjes, mutsjes en zelfs schoenen voor kinderen in de leeftijd 0-6 jaar. De jurkjes zijn vrolijk en eigentijds. Neem bijvoorbeeld de polkadot Audrey jurkjes of de binnenstebuiten te dragen Lucy rok. Stoer maar toch niet te jongenachtig. Samen met de bijpassende T-shirtjes creëert het een eigentijdse maar bovenal eigenwijze look.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Rock Your Baby

This page has moved to a new address.

Rock Your Baby