GoodGirlsCompany

Het blog voor moeders met dochters

dinsdag 10 november 2009

Aristabrat

Ken je dat? Sinds je een kindje hebt, is niks meer goed genoeg. Het kan niet luxe, mooier of…(vul maar in) zijn. Niet omdat je kind dat nu zo graag wil of nodig heeft, maar gewoon omdat het kan en het zo zo verslavend leuk is je kids in designerkleding te zien, of met speeltjes te zien spelen waarvan alleen de kenners weten wat het is en wat het kost. We zullen het nooit toegeven, maar laten we maar eerlijk zijn want onderzoeken hebben het allang uitgewezen; een kind is een soort van statussymbool. En waarom zou je er niet heel goed voor zorgen en het verschrikkelijk in de watten leggen?

Voor de haves and have mores
Vroeger had je ‘haves’ en ‘have nots’, maar dat is verleden tijd met Aristabrat. Aangewakkerd door de lifestyle van celebrity baby’s, fashionistas-in- de-dop en een veeleisende luxe markt, vertegenwoordigen de producten van Aristabrat een nieuwe statussymbool voor baby’s en peuter. Oprichters Bouavanh en Paul Brown combineren op stijlvolle wijze overdaad met een vleugje rock en rol en zetten dit om in kleding, accessoires en persoonlijke verzorgingspullen. Producten die een heerlijk over-de-top gevoel in je kindjes dagelijks leven stoppen. Aristabrat dicht het gat in de markt met producten die zowel van luxueuze kwaliteit, praktische aard en opvallend zijn.

Aristabrats producten worden van luxe materialen gemaakt.Voor hun opening in 2007 introduceerde Aristabrat een hoofdcollectie van spenen, speenkoorden, nagelknippers en rammelaard rijkelijk versierd met Swarovski kristallen. Elk patroon is een weergave van Aristabrats verwijzing naar het goede leven en heeft namen van paleizen, adel en Aristabrats o zo bekende boos kijkende smiley.
De kledingcollectie bestaat momenteel uit rompertjes voor kinderen in de leeftijd van 0-24 maanden. De rompertjes zijn voorzien van prints, Swarovski kristallen en grappige slogans.

Heerschappij over het speelplein
Voor de lezers onder ons die een fopspeentje van 120 dollar te gewoontjes vinden, is er altijd nog de High Society ‘collection’. Een nog rijkelijker versierde collectie fopspeentjes met prachtige patronen. Voor zo’n kleine 175 dollar sabbelt je je lieveling op zo’n speentje, waant het zich heer en meester in de kinderwereld en bepaalt ze de pikorde. En dat is ook de bedoeling want zoals CEO en designer Bouavanh zegt “Het is meer dan logisch dat Aristabrat producten en mode-items meegroeien met degene die ze dragen en daardoor ook automatisch nieuwe categorieën laat ontstaan. We willen het speelveld domineren in de breedste zin van het woord”.

Labels:

0 reacties:

Een reactie posten

Aanmelden bij Reacties posten [Atom]

<< Homepage

 
GoodGirlsCompany: Aristabrat

This page has moved to a new address.

Aristabrat